torsdag 19 januari 2012

Försöka komma igång igen

För ett tag sedan kom jag igång med löpningen. Men det höll bara en kort period - en mycket kort period - och sedan rann det ut i sanden. De senaste dagarna har jag dock saknat att verkligen känna mig slutkörd i musklerna, då det ju faktiskt är en väldigt härlig känsla!

Att löpträna är ju den träningsform som för närvarande passar mig bäst.Det jag först och främst behöver är kondition och sedan kan jag kombinera det med Charlies motionering vilket gör att man även tjänar tid på kuppen.

Premiäranvände idag mina nya löpartighs samt min armhållare för ajfånen. Sjukt snygg tjej!
Jag tror jag har hittat nåt som kan hålla uppe min motivation också. Min favvoapp RunKeeper som gör att jag kan springa och tävla mot mig själv. Förhoppningsvis går rundan lite snabbare ju mer jag tränar och det kanske kan göra att en vinnarskalle som jag inte glömmer bort att träna efter några gånger.

Framtiden får utvisa!  

2 kommentarer:

  1. RunKeeper är asgrym!! Den fick mig att hålla ut med springningen i hela 6 månader innan sommaren kom och förstörde allt :)Och jag avskyr att springa!

    Good Luck
    Therese o Flaxen

    SvaraRadera
  2. Håller jag ut 6 månader så kommer jag va sjukt nöjd :D

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!