onsdag 4 januari 2012

Målsättning för Charlie 2012

Då var det ett nytt år och det borde väl inte betyda så mycket egentligen men det känns ändå som en nystart. Så nu är det väl hög tid att verkligen börja om från början, strukturera och kämpa mot det man vill ha.

För det första ska jag bli mer seriös med min hundträning. Jag tycker det är så himla kul och jag har inte min hund som en sällskapshund. Han är min träningskamrat - och min bästis - och det största målet är att fortsätta förbättra våran relation. Sedan ska vi våga oss ut på tävlingsbanorna igen.

MÅL 2012

* Förbättra våran relation
* Första pris i lydnadsklass 1
* Göra våran första start i agility
* Gå agilitykurs
* Börja med viltspår
* Topp 3 på Welsh KM i både lydnad och agility
* Komma med i någon träningsgrupp
* Njuta av och ha kul tillsammans med min bästis

Hur jävla svårt kan det va?!

2 kommentarer:

  1. Wow vad du inspirerar Linda!! Du är Bäst!! Jag och Atlas har ett enda mål under året förutom att hålla oss friska och i god form. när det gäller träning så är det att försöka starta i en agilitytävling:) älskar att följa er i träningen och vardagen!:) många kramar!

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Det kommer ni fixa utan problem :)
    Vi får träna ihop nån gång när vi är hemma i stan!
    Kram

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!