torsdag 19 januari 2012

En riktig hundjacka!

I höstas köpte mamma en jacka till mig som jag skulle kunna ha när jag tränade med Charlie. För man blir faktiskt skitig när man håller på med hundträning och då är det inte så kul att använda vardagsjackan. Problemet med jackan mamma köpte är att den är så SNYGG! Så den vill jag ha till vardags och jag har inte mage att ta på den när jag vet att den kommer få lortiga tassar på sig.

Så nu har jag köpt mig en riktig hundjacka. Arrak Outdoor hade rea på en av sina jackor i helgen som gick och då kunde jag inte motstå utan jackan klickades hem. Den kom med posten igår och den satt perfekt. Lagom varm och med massvis av olika fickor!

Arrak Outdoor Four Seasons

Nu har jag mina fina byxor - röda från Lundhags -, fleccejacka - svart från Arrak - och nya jackan!
Så om vi är dåliga på appellplan så kommer vi iallafall vara snyggast klädda! ;)
Alltid skönt att va bäst på nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!