måndag 23 januari 2012

Måndag igen

Söndagseftermiddagen spenderades med att vara barnvakt åt Cornelia, bjuda svärföräldrarna på fika och mysa på kvällen med Hanna och Victor. Det blev sedan en tidig kväll för att ladda inför arbetsveckan.

Då var det måndag igen och jag har gått in i min tuffaste arbetsvecka på mitt 6-veckors schema. Nu väntar jobb i 7 dagar av 8. Måndagen gick alldeles utmärkt trots att jag efter lunch hade utbildning så dagen blev mycket längre än den brukar bli.

När jag skyndat mig hem till den lille tog vi en timmes promenad i det underbara vädret. Så kallt att man kan ha thermobyxor - av någon konstig andledning så älskar jag det - och man ville inte att promenaden skulle ta slut!

Nu ska jag säga hej till kudden då det blir fullt ös imorgon.
Ska ha min första student på jobbet och det ser jag verkligen fram emot :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!