söndag 15 januari 2012

Söndagswalk

Har nu jobbat klart min helg - alltid lika skönt - och finns det något bättre än att mötas av en överlycklig vovve när man kommer hem? Vi gick ut en kortis och stod en stund och pratade med en kvinna som tyckte Charlie var det finaste hon sett - inte så konstigt tycker jag - och jag fick berätta lite om hur en welsh fungerar. Fick än en gång höra att "han måste vara valp"! Snacka om att lycka och glädje gör att man ser ung ut hälsar Charlie :)

Jag och Daniel bestämde oss för att gå bort och titta i Färjenäsparken. Skickade mess till grannen - Therese - att vi skulle ut och gå NU om dom ville med. 5 min senare hade flocken utökats med två personer :) Vi tog en 90 min promenad och det var riktigt gött. Charlie fick söka upp mig i en skogsdunge och visa hur en vovve kan använda sin näsa - vilket är det bästa han vet. Hittade riktigt bra spårskog faktiskt som bara är ca 2 km från våran lägenhet!

The Gang!

Nu ligger det tacos i magen och snart kommer grannarna ner för lite tv-mys denna söndagkväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!