söndag 8 januari 2012

Helgen på My Dog

Den här helgen har ägnats helt åt hund! Både lördag och söndag har jag strosat runt på mässan och hejjat på Hanna när hon tävlat rallylydnad. Igår kväll bjöd Daniel på en fantastisk middag, meny som följer:

Förrätt
Ugnsgratinerad hummer alá Per Morberg

Varmrätt
 Rostas torneudo, gratäng, kantarellsås och sparris

Dessert
Hoppade vi över för vi fick inte mer mat!

Hummern föll mig helt i smaken och jag lovar att det inte var sista gången vi åt det, även om det antagligen inte kommer ätas så ofta då det är just hummer :)

Såklart har det blivit lite shopping på mässan och för min del blev det en reflexsele från Hurtta, ett kort-koppel från Paow, 4 koner och en snygg fleccétröja från Arrak - som jag dock kommer få på posten om någon vecka. Skulle även köpt en väst från Hurtta men min storlek var slut så jag får åka till Sävedalen till veckan och inhandla en sådan med rabattkupongen jag fick istället!




Nu drar vi in till stan igen och det är bio-tajm! 

3 kommentarer:

  1. OJ! Den menyn var inte dålig!! :)

    Kul att va på MyDog, jag missad det :( Roligt tat shoppa loss på hundgrejer. Men det blev en hel del shopping för mig på Sthlm hundmässa så jag får nog hålla i lpånboken ett tag nu ;)

    Jag köpte 3 st såna kortkoppel från Paw, skitbra! =)

    SvaraRadera
  2. Det va riktigt gott kan jag lova :)

    Ja det är alltid kul att shoppa lite hundsaker!!

    SvaraRadera
  3. Tack för grym mat och underbart sällskap :)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!