söndag 7 november 2010

Allt annat än det jag borde!

Efter lunchen åkte vi tillbaka till Göteborg och började virra runt!
Vi startade med att leta efter hunddagis... Funderar mycket på detta... Har hittat ett nystartat hunddagis med väldigt bra läge för oss, MEN det kostar 3000 kr i månaden... Och det blir jag som ska stå för den summan! Det är så jäkla mycket pengar, men enligt mitt samvete och för Charlies skull så är det värt det men sedan beror det ju också på om man faktiskt har en inkomst... Ja det är mkt tankar fram och tillbaka just nu!

Klicka på bilden för att komma till dagisets hemsida!

Sedan åkte vi runt i massa möbelaffärer, främst soffa leta vi efter! Vi hittade några, men vi måste först bestämma oss för vart soffan ska stå - vilket inte är så lätt - men vi får fundera lite på detta!

På kvällen var vi tillbaka i Hstad och hämtade direkt upp kebabrullar - klassisk söndagsmat - och sedan har det inte hänt så mkt mer vettigt... Snackade med Sandra och hon hade fått tag på gammal tenta och fick upp paniken lite på mig - men tyvärr inte tillräckligt verkar det som - för jag har inte pluggat en sekund idag... Sjukt dåligt!!!
Istället har jag nu suttit med en bildredigeringsprogram och försökt lära mig det :) Energin finns men bara till det man tycker är kul!

Nu ska jag - försöka - plugga lite sista timmen innan det är läggdags!!

1 kommentar:

  1. Ser väl ut som ett jättemysigt dagis, det kommer att bli bra för "lill killen"

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!