tisdag 9 november 2010

Tröst-present!

När vi mötte Pappa i Ljungskilé så fick jag en liten present - såkallad tröstpresent - eftersom att jag nu ska vara utan min älskade hund så länge... Så jag fick en stand-in! En mycket fin sådan men han är lite stel...

En Welsh Springer Spaniel i tenn!


Tack mamma och pappa :)
Kan meddela att första praktikdagen har gått jätte bra och jag tror jag kommer trivas fint på denna avdelningen! Nu blir det sängen för imorgon ringer klockan så där omänskligt tidigt...

God natt! 

3 kommentarer:

  1. Vilken fin..Men var ska din hund ta vägen ???

    SvaraRadera
  2. Han är hos mamma o pappa i Karlstad!
    Jag har praktik i skolan på heltid, Daniel jobbar i Göteborg och våran hundrastare är i Australien :) Han blir ensam för mycket här hemma vilket jag inte vill!

    SvaraRadera
  3. Hej! Har varit inne här några ggr nu och nu är det allt dags för en kommentar. Är så kul att få läsa vad du o din hund hittar på för saker. Filmerna är ju toppen ;) Jag o min sambo får hem vår welsh om 4 veckor.. låt tiden gå fort! Har för övrigt också vfu/praktik nu, fast jag ska bli lärare. Barnen var bra lyckliga idag med all snö, fröken (jag) var mindre glad då barnen hela tiden blir bajsnödiga ute i skogen med typ 100 lager kläder :O

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!