torsdag 18 november 2010

Som jag har längtat!!

Praktiken idag har gått bra! Den här dagen får stoltsera med att vara exemplet på hur arbetsbelastningen kan variera på en dag! Ena stunden kolugnt och i nästa kaos! Trivs så sjukt bra på avdelningen iallafall och jag trivs verkligen med sjuksköterskeyrket :)

Eftermiddagen hemma har ägnats åt pyssel och nu plugg! Den STORA tentan är ju imorgon men jag orkar knappt plugga mer nu... Känns som att nu får det bara gå som det går!



Trots att vi har tentan imorgon så har jag ändå längtat till morgondagen - och det rejält - för direkt efter tentan åker jag hem mot Karlstad! Så imorn kväll kommer jag inte göra annat än att pussas med min älskade hund - han är så saknad så han anar inte!

Nu ska jag packa min väska, se på Robinson - plugga gör jag samtidigt - och sedan bara längta tills klockan slår 13.00 imorgon för då kommer jag garanterat att rulla mot de värmländska skogarna!

Håll tummarna för mig imorn!!!

1 kommentar:

  1. Håller verkligen tummarna! men vet att du kommer klara det galant! har en aning om hur du känner dig ;). Lycka til

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!