söndag 28 november 2010

Julkänsla!

Då var jobbhelgen gjord och jag är jätte nöjd! Det har fungerat bra och jag fick fint beröm efter min insats i helgen :)

När jag kom hem hade Daniel satt upp all julbelysning! Åh det är så fint :) Vi tog på oss varma kläder och traskade in till stan, där var det julskyltning och hur mycket folk som helst! Det var riktigt mysigt med alla stånd på torget och all fin belysning, sedan att det dalade ner fina snöflingor gjorde att julkänslan verkligen infann sig! Vi köpte lite ljus och lite pepparkakor, skulle även ha mossa till adventsljusstaken men det var helt slut...

Jag och Charlie på Stora Torg!

Hemma igen fortsatte vi med julpysslet! Vi har faktiskt redan klätt våran lilla gran och vi har tagit fram tomtar! Jag vet att det är alldeles för tidigt för det, men vi är ju inte i våran lägenheten någonting över julen... och vi vill ha framme våra tomtar någon gång, så dom fick åka fram redan nu :)

Klär granen!


Färdigt!

Ikväll har vi firat lite "helg" eftersom att jag har jobbat så har vi ju inte haft någon tid tillsammans... Så ikväll blev det Rostas Tourndedos med klyftpotatis och kantarellsås! 

1 kommentar:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!