tisdag 2 november 2010

Avslutade med att få en diagnos!

Morgonen började med att jag lämnade Charlie på dagis - idag var det ingen tvekan in i hundhuset. Skulle snabbt byta hans vatten - och trött som jag var - så lyckades jag välta ut vattenskålen... Hittade en trasa och började torka! Fick sms:a Hanna så hon inte trodde att det var Charlie som kissat eller nåt :) Detta resulterade i att jag kom några minuter för sent till praktiken - jag har inga marginaler alls på morgonen... 

De sista dagarna på praktiken har varit roliga och jag har kommit in i psyk-tänket :)
Idag blev jag bedömd och fick fina omdömen! Sedan pratade vi om mina konstigheter och kom fram till att jag har en liten fobi för att inte få luft!
Haha skönt att man äntligen fick bekräftat att man inte är helt 100 :)
Jag klarar inte av att bli fasthållen om jag exempelvis badar, jag HATAR att åka över stora broar med vatten under, jag klarar inte av att någon tar stryptag på mig (även om jag vet om att det är på skoj)...
Kan även säga att rulltårtan gjorde STOR succé!

Öresundsbron är inget jag vill åka över...

Hämtade sedan upp Charlie - som kom skuttande genom hundluckan när jag ropade - och fick med mig en liten prov-påse med Olivers hundmat! Charlie är ju världens kräsnaste vovve - han kan tacka nej till nästan allt... MEN han fick denna mat till kvällen och den slukade han direkt - wow - så det får bli ett besök till på Hökagården för inköp av lite hundmat!

Nu har vi varit och storhandlat - helt sjukt mkt mat fick vi med oss hem - och käkat gotte mat   - potatisgratäng, kött och aioli!
Daniel har nu fått världens städryck och kräver tydligen att jag ska delta... suck!

1 kommentar:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!