måndag 1 november 2010

The big talk?

Idag har Charlie fått vara på dagis - på världens bästa Hökagården - då Karin har åkt på semester till Australien i 3 veckor! Så även imorn blir det dagis och sedan ska han vara 2 veckor i Karlstad!

Han har iallafall haft en grymt rolig dag! Lek med trevliga hundar i den stora rastgården där han både fått utskällningar - han är rätt påstridig - samt uppvaktat de andra hundarna - ja även killarna... hmm... Tror det är dags att Daniel har ett snack med den lille tonåringen om vissa saker ;)

Fick lite bilder av Hanna under dagen:

Gött nöjd!

På verandan i rastgården!  

Lek med sina hundkompisar!

Min dag på praktiken har varit bra och imorgon gör jag min sista dag! Känner att jag måste ju bjuda på någonting men jag vet inte riktigt vad... Hade tänkt att bara slänga ihop 2 sockerkakor, men det är för dåligt att bjuda på kanske... Är kladdkaka bättre?!?!

4 kommentarer:

  1. Halloj, visste inte att det fanns ytterligare ett dagis, jag har försökt gå igenom deltagares rek och om de håller måtten på Länstyrelsen (dagisutb) och miljö och hälsoskydd...
    Har du länken till detta...Så kan jag lägga ut det?

    SvaraRadera
  2. Kladdkaka funkar alltid (hos mig iaf).

    SvaraRadera
  3. Det blidde en rulltårta med hallon i istället :)

    Jannike: Adressen är www.hokagarden.se
    Är världens bästa ställe!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!