tisdag 23 november 2010

Så nöjd!

Ikväll har jag på praktiken haft hand om en hel grupp alldeles själv!! För er som inte är insatta kan jag berätta att jag helt enkelt agerat som en riktig sjuksköterska och haft det antal patienter man ska ha :) Det kändes jätte bra och jag tycker att jag hade på koll på grejerna! Sedan att den handledaren jag gick med idag är grymt bra gör ju att det hela blir väldigt roligt och man känner sig trygg!

När jag klev ut från sjukan så hade allt regn frusit till is - var isbana när jag körde hem - och det hade även kommit lite snö! Charlie vart helt TOKIG när vi gick ut! Passade på att leka på den lilla gräsplätten här utanför och hans glädje var total! Han älskar snön!

Nu ska jag äta lite fil med svartvinbärssylt - har blivit totalt beroende av detta!! - och sedan blir det sängen! Imorgon ska Bianca vara här hela dagen vilket ska bli skit kul :)

God natt!

3 kommentarer:

  1. Bra kämpat gumman!!! Är mkt stolt då jag som också är i branschen vet att det är SKIT svårt!! Alltid skönt att få känna sig lite trygg i det man gör :) puss

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat!!! den känslan är härlig!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!