lördag 27 november 2010

Bortskämd hund?!?

Då var ännu ett pass avklarat på praktiken och jag tycker faktiskt att jag är riktigt dukig :)
Nu har jag haft grupp idag igen och det har verkligen varit att göra, och jag får ändå ihop det! Har fått fint beröm också vilket man alltid växer av! I slutet på dagen var vi rätt trötta så sista halvtimmen bestod bara av konstant fnitter... :)

Åkte sedan och handlade lite mat och köpte - som jag nästan alltid gör - med någonting till Charlie!
Jag är väl medveten om att min hund är bortskämd, men han är en lydig hund som fungerar perfekt i vardagen så vem bryr sig :) Men iallafall har det blivit som en vana att - inte alltid, men väldigt ofta - köpa med någonting - leksak, ben, godisbit, grisöra mm - till honom från mataffären... Detta har pågått sedan han var liten så när man kommer hem med kassar så dyker Charlie ner i dom och letar efter nåt roligt! Han har aldrig någonsin tagit i något som inte är en leksak till honom, han bryr sig inte ens om kött eller vad som...
Men idag fick han iallafall en fin älg! Den mördades - milt uttryckt - på ca 90 sekunder!





Nu är väl Charlie bortskämd på mer än det här sättet! Men som min pappa alltid sagt under min uppväxt:
- Du är bortskämd med kärlek!
Och det är någonting Charlie verkligen är och någonting som man ska vara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!