lördag 27 november 2010

Jobb-helg...

Den här helgen kommer endast att bestå av praktik... Lite surt! Speciellt då Karolina har 30 års-kalas idag som jag missar - jätte trist...

Gjorde kvällen igår och hade grupp igen och ska ha samma idag! Så det kommer vara fullt upp då vi hade och göra igår :) Idag är näst sista dagen innan min Bedside, det är vårat praktiska prov som jag ska göra på onsdag... Då kommer jag bli granskad under några timmar och förhoppningsvis blir jag godkänd!!
Idag och imorgon ska jag iallfall försöka lära mig så mycket som möjligt så att jag är förberedd inför kommande prov!

Nej, nu blir det tandborstning och sedan upp till sjukan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!