torsdag 25 november 2010

Stress-kväll!

När jag kom till sjukan idag så blev jag påmind om att vi hade ju utbildning på akuten idag!
Fick snabbt springa upp till min avdelning och meddela dom och ner igen! Vi fick träna på akut omhändertagande och det var jätte intressant!

När jag kom tillbaka till min avdelning fanns ingen tid alls för att någon skulle hinna rapportera till mig... Så idag har jag inte haft någon grupp utan istället bara hjälpt min handledare med allt möjligt för att underlätta för henne! Är riktigt nöjd med kvällen då jag fått träna på saker som jag behövde :)

Nu blir det snart sängen och mys med Charlie! Han är inne i en grymt kram-sjuk period där han behöver väldigt mycket närhet!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!