torsdag 4 november 2010

Liten fjärt!

Usch vad mitt plugg gått dåligt idag... Har lagt ner massor med tid men typ inte kommit någonstans - hatar när det blir så...

På eftermiddagen åkte jag och Charlie ut till Hökagården igen för en timmes social träning! Det märktes att han lärt sig grejer igår - han var lite mer medveten om att han är en liten fjärt idag - och den här träningen är så nyttig för honom! Förhoppningsvis blir träningen med andra hundar runt omkring lättare efterhand med denna träningen eftersom att han får lättare att läsa de andras signaler!



Passade även på att shoppa lite i butiken! Det blev hundmat, godis och märgben som fick följa med hem!


Nu har vi käkat mat och jag har försökt plugga igen - det går fortfarande inte bra - men nu måste jag skärpa till mig! Vi har seminarium imorn och det måste ju iallafall bli klart tills imorn, sedan får jag nog ta tentaplugget mer i helgen... 

1 kommentar:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!