måndag 8 november 2010

Kors i taket!

Jag har idag märkt vad mycket jag är ute på dagarna - tack vare Charlie - och jag är helt beroende av det!!
Har känt mig otroligt rastlös hela eftermiddagen vilket resulterade i att jag kört ett träningspass på kvällningen!

Det blev först löpning och sedan ett styrke pass på min yogamatta som invigdes idag - jag vet Daniel, jag fick den när jag fyllde år i maj... - men bättre sent än aldrig :)
Helt slut vart jag iallafall och träningsvärk imorgon kommer jag nog inte undan! Men det var precis vad jag behövde!

Min fina yogamatta!

Har ni sett min tumme någon gång? Den är helt rak och har varit mobbad hela livet för det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!