fredag 19 november 2010

Framme i Karlstad!

Då var den stora tentan gjord, den var faktiskt mycket svårare än vad jag trodde den skulle vara... Nu är det bara att hoppas att mina poäng räcker till ett G! :)
Direkt tentan var skriven så åkte jag mot Värmland! Daniel har köpt en - jäkla bra grej - som man sätter Iphonen i, spelar spotify också hörs det i bilens högtalare! Så jag har sjungit konstant i 40 mil :)

Stannade till i Mellerud hos Daniels farmor! Familjen Kjörling var där och jag fick en jätte god äppelkaka med vaniljsås!

Vidare mot Karlstad och här möttes jag av min älskade Charlie som kom som ett spjut ut ur dörren! Han var verkligen överlycklig att se mig och jag var lika glad för att se han!! Massvis med pussar och kramar blev det - världens bästa hund!! 

Nu har vi kollat på lite gamla bilder och ikväll blir det - som vanligt här hemma - super god mat och vi ska se på Idol! Dom sänder ju från Karlstad idag! Jay är ju min favvo - han hade ju tydligen knarkat nu - men han kommer nog få min röst ändå!

Imorgon kommer Daniel med föräldrar hit och det kommer bli skit kul :) 


Första gången Charlie var på stranden! 


I Januari ska vi till Alperna igen - längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!