lördag 6 november 2010

I think my dog can do greatness!

Morgonen och förmiddagen ägnades åt att plugga! Eftersom att tentan endast innehåller grejer vi redan haft tenta på tidigare så går det hela ut på att bara repetera precis allt - för det finns inte en chans att man kommer ihåg allt från tidigare tentor...

Till lunch lagade Daniel en ny maträtt, korvgryta med potatis i - jag är världens kinkigaste med mat så det är inte ofta det provas nya grejjer i den här familjen - men Daniel lyckades bra och det smakade gott :)

Efte lite mat tog vi en promenad runt Västra Stranden - det blåste knappt i stan idag, det är inte ofta det händer - och det var riktigt gött ute! Daniel tog med stora kameran och lekte papparazzi!

Vi lekte utställning! Detta måste vara en 1:a va? Han är ju GRYMT snygg!!

Charlie aka Ballerina!

Balansen är det inge fel på som sagt!! Han kunde stanna där trots full fart upp och han kunde även stå kvar där hur länge som helst...

Nästan framme vid stranden!

Mina två godingar!

" I think my dog can do greatness"
Detta ska vara grundtanken i allt vi gör i framtiden!

Nu ligger Charlie och sover, Daniel är hos en kompis och jag slöar framför datorn - men tanken var att plugga... Snart ska jag också dit Daniel är för att få mat! Lyx!

4 kommentarer:

  1. Han är snygg! Men du måste spara liter mer päls på honom om du ska visa honom på utställning. När ni är i Göteborg kan Veronica (med Lisabet) eller Eva (med Alixe och Salamis) säkert visa hur :)

    Att kunna stå fritt framför dig är alltid bra, det ser snyggt ut och så står de med bättre balans i kroppen då.

    SvaraRadera
  2. Tack!

    Ja om vi bestämmer oss för att ställa ut någon gång så ska pälsen få sparas :)
    I göteborg tror jag det finns mer aktiviteter för Welshar?! Man får hänga på där och få lite mer kunskap om utställningar :)

    SvaraRadera
  3. Det är rätt tänk min vän! Ni kommer gå långt. Kom ihåg att jag sa det, när ni kommer dit.

    SvaraRadera
  4. Det kommer jag inte glömma Hanna - för du är den enda som tror på oss :) Sånt kommer man ihåg!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!