söndag 21 november 2010

Helgen i Karlstad!

På lördag förmiddag anlände Daniel med föräldrar till huset på Hammarö! Vi började med att åka ut till stugan.

Mamma och Eva!

Pappa och Daniel ute på nya bryggan, Charlie är påväg dit i en jäkla fart och var sjukt nära på att ramla i....

Sedan var det god mat - mamma det gör du alltid - som bestod av tacosoppa och chockladpaj till efterrätt!
Vi åkte sedan till Nöjesfabriken för lite bowling! Det var grymt kul! Jag gjorde 10 strikes totalt och blev tvåa efter lillebror!  

Pappa och Mamma!

Lars och Eva spelar!

Visst ser det ut som att det blir strike denna gång med?!

Efter bowlingen åkte vi hem till Mormor där det blev skinka till Charlie och bullar till oss tvåbenta! På kvällen var det god mat igen och många skratt i trevligt sällskap!
Efter frukosten imorse så åkte vi ut till Bergviks Köpcentrum för lite shopping! Jag fick med mig en del bra grejjer hem! Vi åkte även förbi EM och visade soffan vi ska köpa!
Dagens lunch intogs på Alfie - Karlstads i särklass bästa restaurang - och efter det skulle resten av gänget till Löfbergs Lila Arena och se lillebror spela match... Men eftersom att jag hade så långt att köra så hoppade vi matchen och åkte neråt!

Charlie har varit som ett frimärke på mig hela helgen, fast bestämd med att jag inte ska få åka iväg utan honom! Han har haft det hur bra som helst hos mormor och morfar men även hundar kanske tycker att borta är bra men att hemma är bäst :) Är iallafall en nöjd hund som ligger i soffan bredvid mig och sover just nu!

Imorgon bitti väntar praktik igen och nu blir det sängen - tänk om dygnet kunde få lite fler timmar ibland...!!
God natt på er! 

2 kommentarer:

  1. tack för komplimangen - den värmer! Love you!
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Jag kom råsist iaf.....

    //Daniel

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!