fredag 12 november 2010

Klagomuren!

Den här dagen kommer jag inte minnas som en bra dag... Har kämpat med magsmärtorna hela dagen och det har inte varit roligt. Det kommer i attacker där de krampar som f*n.
Framåt eftermiddagen fick jag ett bryt - orka bara inte - för jag började fundera på hur jag skulle kunna duscha, plocka ur diskmaskinen, laga mat och städa inför imorgon - har visning av lägenhet åt Akelius.. Men när jag laddat ur mig de negativa känslorna så tog jag tag i det...

Beställde pizza med hemkörning, dammade lite - tur att vi alltid har städat hemma så det var typ inget att plocka undan - och det tog väl en kvart att plocka ur diskmaskinen :) Men det gick!

Fredagsmaten! Inte världens matlust men 1/3 gick ner iallafall!

De tidigare gångerna jag haft den här smärtan så har det suttit i ca en halv dag... men nu är den fortfarande kvar... Så jag får nog höra för detta, bara för att inte behöva oroa sig iallafall!

Måste ändå - trots allt klag från min sida idag - måste jag säga att jag är riktigt nöjd med mig själv! Har pluggat och skrivit blad med de viktigaste om varje sjukdom till tentan! Har några kvar men har iallafall avverkat 5 st idag :)

Dagens plugg-skörd!

Jäkla osis att detta skulle inträffa när Daniel är 60 mil bort också - i Sthlm - men söta Ida Bengan har erbjudit mig hjälp om jag behövt! Tack goding :)

Nu blir det Idol och lite chocklad och sedan hoppas jag på att kunna sova inatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!