måndag 22 november 2010

Äntligen har han lärt sig säga ifrån!

Medans jag var på sjukan idag så fick Charlie vara hos Erika och Bianca!
Han har - helt plötsligt - blivit en ny hund! Han säger ifrån till Bianca - har han aldrig vågat förut -, han kan dissa henne och istället ligga och bita på en leksak - han brukar följa varenda steg hon tar - och han skällde som en galning när jag kom och Bianca försökte hälsa på mig först!! Helt nya beteenden från min lille och det här nya självförtroendet klär honom verkligen! Jag tror att träningen ute på Hökagården har varit grymt nyttigt!

Stannade och snackade med Erika en stund och vi längtar båda tills den 10 december då vi ska till Hemsedal och åka skidor tillsammans!

Kvällen har spenderats åt att att laga mat, duscha och INTE GÖRA ETT SKIT! Så jäkla gött!!!
Inget plugg som hänger över en... love it!

Nu ska vi slappa framför tv:n hela kvällen! Charlie har sovit sedan vi kom hem och sover fortfarande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!