onsdag 3 november 2010

Sociala regler

Hela förmiddagen har jag ägnat att åt plugga! Har snart den STORA tentan på typ hela utbildningen... hade svårt att komma igång - var fan ska man börja liksom - men sedan fick jag upp tempot iallafall :)

På eftermiddagen åkte jag och Charlie ut till Hökagården. Charlie skulle få lite träning på det sociala spelet med andra hundar! Hela 10 andra hundar var i rastgården samtidigt som den lille och han fick skit bra träning!


Golden-klubben


Nu ska jag laga mat - blir currykyckling - för snart kommer Daniel hem från gbg - man är väl en riktigt husmor! Ikväll kommer Elin hit också :) 

2 kommentarer:

  1. ja vad sjutton börjar man nånstans inför den tentan! lycka till hur som helst :)

    ser ju himla bra ut det där hundstället.. synd vi inte bor i Halmstad ;)

    SvaraRadera
  2. Karin: Jaa det var lite svårt att komma igång... Men jag började med patofysiologin iallfall :) Tänkte att man måste väl repetera hur allt fungerar först innan man lär in vilka omvårdnadsåtgärder man ska vidta! Får hoppas jag valde rätt :)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!