onsdag 10 november 2010

Shopping och Volumaster säljes!

Fick ett litet ryck - rätt dyrt sådant - nu på kvällningen... Och jag är värd detta!!!
Det blev en ny volymgivare till håret - Elin har tipsat! - som heter CrimpWell! En riktig super tång :)

CrimpWell

Det blev även hemklickat ett nytt rouge! Det finns inget bättre än detta - det är helt värt sitt pris - då det håller helt otroligt länge samt är grymt bra! 

Blush On A Bubble från Nouba!

Eftersom att jag nu - snart - har en ny volymtång så säljer jag gärna min gamla till någon. Det är en Volume master från Björn Axén, en jätte bra tång som lyfter håret från hårbotten vilket resulterar i härlig volym!
Skriv en kommentar och den är din för 200 kr! 
Att jag köpte den andra beror på att den kan även användas ut i topparna vilket ger en cool struktur på håret när man ska göra uppsättningar mm!

3 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!