fredag 14 januari 2011

Den STORA dagen!

Idag är det slut på min utbildning och i eftermiddag har jag fått titeln SJUKSKÖTERSKA!

Började med att locka håret imorse, tänkte ha en uppsättning, men det blev asfult - lockarna höll sig inte - så jag hoppa in i duschen igen och kör på natural-style! Självtorkat som det brukar se ut :)

Klockan 14 är det examen i St Nikolai kyrka vid Stora Torget! Då kommer vi få våra broscher, stipendium ska delas ut till någon i klassen, det kommer hållas tal och några personer ska sjunga!
Mamma, pappa, Eva, Magnus, Karro, Frode och - självklart - Daniel kommer till Halmstad för att vara med!

Jag har ju trott att den här dagen skulle vara väldigt jobbig för mig - eftersom att jag lämnat alla kompisar i Halmstad - men idag känns det faktiskt bara som glädjens dag! Jag är klar med min utbildning och har klarat den med glans och jag har ett jobb att gå till när allt är färdigt :)
Så idag ska det firas!!

1 kommentar:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!