lördag 8 januari 2011

Flytten!

Igår inledde vi dagen med hotellfrukost och sedan började packningen... Vi packade och städade och höll på med det i 3 timmar! Sedan var två stora släp proppfulla med grejjer och jag har aldrig sett en så ren lägenhet :)
Charlie hade det riktigt tufft den här förmiddagen och kunde inte alls förstå varför vi förstörde hans hem... stackars den lille! Men han fick sitta i mitt knä hela vägen upp till Göteborg - fanns inte plats någon annanstans - och då slappnade han av igen!

Jag försökte säga Hej Då till lägenheten men det gick inte - separationsångest va det ja - så jag fick bara stänga dörren och gå... När vi åkte från Halmstad visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta, var en väldigt underlig känsla...

Väl framme i Göteborg så va det dags att packa ur allt. Gud vad alla slet!! Vi har HELT underbara föräldrar som har jobbat som attan för våran skull! NI ÄR BÄST!
På kvällen åt vi räkor, drack champange, tittade på Let´s Dance och fortsatte packa upp och grejja fram till midnatt då vi stupade i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!