söndag 9 januari 2011

My Dog och nytt soffbord!

I förmiddags var jag, Viktoria och barnen på My Dog! Det är en hundmässa med utställning, uppvisningar och montrar! Jag shoppade hundgodis från Oliver´s Petfood och en ny hunddagbok!
Sedan kollade vi på Polisens uppvisning som var helt GRYM! Vilka hundar och vilket samspel de hade med sina förare - vi fick nästan lyfta upp våra hakor från backen! Sedan såg vi även på Försvarsmakten och Hundakademins hundteater som bjöd på många skratt och fantastiskt duktiga hundar!

Hugo, Cornelia och Viktora kollar på Polisens uppvisning!

3 polishundar har precis hängt i samma kille - hade jag vart tjuv hade jag nog ångrat vad jag gjort :)

Sedan var det dags för en rundåkning i nya staden som tog över 3 timmar... Den startade i Askim och sedan var det en tv-bänk som skulle hämtas på EM i Majorna, hem med den till Sannegårdshamnen för att sedan åka till MIO i Mölndal och hämta ett soffbord... När jag äntligen kom hem så monterade jag ihop soffbordet och lagade spagetti med köttfärsås som var maträtten som fick inviga det nya bordet :)

Soffa, matta och soffbord = Nytt!

Sedan har jag grejjat med en sak - hemligt än så länge - som jag kan berätta om imorn kväll! Men som förhoppningsvis kommer förändra mitt liv det till väldigt mycket bättre! Men det tar vi imorn :)

GOD NATT!

2 kommentarer:

  1. GUUUUUUUUD vad snyggt det blev!!! Tack för en goe dag!!
    kram V

    SvaraRadera
  2. Tack själv - det får vi göra om nästa år igen!! Kram!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!