torsdag 20 januari 2011

En stjärna på konstiga trix!

Igår kväll hade vi varit ute och gått långt och vi hade tränat fotposition, fjärr och snabba lägganden inomhus. Ändå sitter min hund och tittar på mig och vill göra något mer...
Hmm tänker jag, nu måste vi göra nåt nytt... 2 minuter och 21 sekunder senare så kan han ta av mig mina strumpor!

Jag hade hoppats på att detta skulle ta lååång tid så att han verkligen fick fundera - där fick jag - för han fattade grymt snabbt och nu älskar han det! Det bästa han vet är strumpor så det är tricket kommer nog bli en STOR favorit!
Men när jag satte på mig strumpan helt så ville han inte längre.. han är alltid väldigt försiktig med att INTE bita någon så man får dra fram strumpan någon centimeter först :)

Filmade hela kalaset från början till slut:

2 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!