måndag 3 januari 2011

Inte så mycket spännande...

... som händer just nu!
Hela dagen har ägnats åt att PACKA. Alla grejer i köket som vi klarar oss utan i några dagar är nerpackade, tar sån himla tid då varje grej måste lindas in i papper... Ugnen är rengjord - vilket skit jobb boktavligt talat - och insidan på fönstrena är putsade mm.

Det står flyttkartonger överallt och vi är långt ifrån klara! Nu har jag precis satt mig med plugget, har redovisning imorgon - suck - orkar inte fokusera på skolan alls just nu... Måste även kolla på en föreläsning på nätet innan jag somnar, har 1 timme kvar på den... Är sjukt glad över att jag läste en artikel på tåget idag så jag slipper det iallfall!

Nej, nu får jag sätta fart igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!