torsdag 13 januari 2011

Examensmiddag med klassen!

Vi började med att bowla på B&B! Jag som brukar vara - grymt - bra på bowling var totalt SÄMST! Jag träffade inte en jäkla kägla i början...Tur att sällskapet var trevligt ;)

Ida och jag på bowlingen!

Sedan gick vi till Lilla Helfwetet där dom dukat upp två stora bord åt oss! Vi åt en trerätters meny och hade väldigt trevligt! 

Bruschetta till förrätt!


Entrecote, kantarellcreme och parmesangratinerad potatisgräng - gudomligt gött!

Ida och Sandra!

Ida, jag och Martina!

När middagen var klar ville vi ju inte avsluta kvällen, men tyvärr var allt stängt i hela stan... Men vi drog hem till Fia istället! Tanken var ju att klassen skulle umgås hela denna kväll - men det tyckte inte så många tyvärr. Men vi var ett tiotal tjejer som fortsatte kvällen iallafall! Vi drack lite champange och spelade Wii Dance tills efter midnatt!

I natt sov jag hemma hos Sandra och vi sov ända till halv tio imorse! Så jag fick lite bråttom med att bege hem mot Göteborg igen!

1 kommentar:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!