måndag 17 januari 2011

Knäckt. Förstört. Tårar.

Jag har klippt mig. Färgen blev jätte bra. Klippning blev SKIT!!!!
Jävla frisör hon tog ALLT mitt hår. Jag har inget kvar, jag kommer inte kunna ha lockigt, jag kommer inte kunna göra nåt. Jag ser ut som en barnunge. Hon skulle ta 3 cm, det slutade på 10 cm, trots att jag sa till hur många gånger som helst. 

Nu blir det till att inte klippa sig på 2 år igen. Jävla skit helvete.
Tur att jag inte gick dit innan examen iallafall... tofs i några månader så är jag tillbaka sen!

Inga glada miner längre...

5 kommentarer:

  1. För oss korthåriga är det ingen större skillnad. Personligen tycker jag att det är jättesnyggt.

    SvaraRadera
  2. http://www.youtube.com/watch?v=NXhQZAFmA10 :D

    SvaraRadera
  3. Haha jag vet att jag är skit fjantig :) Har alltid varit - kommer alltid att vara :P

    Den där filmen är bara såå cool!!!

    SvaraRadera
  4. Hade detta på känn då du så kaxigt och stolt sa att du skulle klippa av dej en bit av håret ;) "En bit" för dej är nog inte desamma som "en bit" för frisörer :) det växer ut gumman! Du är jättefin. Puss

    SvaraRadera
  5. Sandra du skulle ha stoppat mig!!!!
    Tur som attan att det växer ut, nu blir det ju iallafall billigt ett tag framöver! Inga frisörbesök på MYCKET länge!!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!