söndag 16 januari 2011

Examensfest!

Igår hade vi fest i vår nya lägenhet för att fira min examen!
Mormor, moster, morbror, kusiner, lillebror, föräldrar, svärföräldrar, Frode och Elin var här! Vi började med att skåla i champange och sedan fick jag öppna en massa presenter! Jag fick så himla bra och fina grejjer - tack allihopa!

Elin och Mamma!

Lillebror Lars och kusin Anders!

Tar första biten av tårtan!

Vi åt en massa mat, drack vin och mumsade på tårta! Framåt kvällen fick sällskapet från Karlstad bege sig hemåt, men mina föräldrar, Daniels föräldrar samt Elin var kvar! Vi beställde hem lite pizza och kollade på Let´s Dance!

En grymt bra dag och en perfekt avslutning på min 3-åriga utbildning!

Idag har det inte hänt allt för mycket, har varit riktigt skönt att ha en liten slappedag - det var längesedan :)
Karolina, Frode, Jonas, Eva och Magnus har varit här på lite middag och vi åt upp resterna av tårtan!

Nu sitter vi i vår - underbara - soffa och kollar på Morden i Midsommer!

1 kommentar:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!