tisdag 4 januari 2011

Det närmar sig!

På fredag förmiddag går flyttlasset till Göteborg och vi längtar väldigt mycket här hemma. Det är en sån jäkla röra med kartonger och grejjer överallt! Vi försöker ha ordning i kaoset - jag får panik när det är så här stökigt - men det är bara att bita ihop! Det finns liksom inte plats för att ordna öppna ytor... :)

Idag har vi iallafall fått sålt våran soffa - den var väldigt populär - vilket känns gött!
Jag har putsat utsidan av fönstrena, dom mot innergården och ska ta de andra två imorn. Ikväll har jag faktiskt kännt mig lite risig så jag har tagit det lite lugnt och ska fortsätta med allt imorn igen - men vi ska grejja lite till innan det blir läggdags...
Dagarna har gått i överfart ett tag och vi har sovit alldeles för få timmar, antagligen det som visar sig nu... så imorn blir det sovmorgon för Fröken Jonsson och sedan blir det packning och städning hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!