måndag 10 januari 2011

Helt slut i hövve!

Jag är helt slut... Vi har inte en lugn stund just nu utan fixar och grejjar precis hela tiden!
Idag har tv-bänken monterats ihop - skit snygg - och en cool lampa har kommit upp! Det är väl de stora grejjerna iallafall... Bilder kommer när det är mer klart sen, vilket förhoppningsvis är på fredag!
Jag tänker hela tiden på vad som måste inhandlas och funderar på hur jag skulle vilja ha det!

Att gå långpromenader är i nuläget nästan helt omöjligt... Det är glashalt precis överallt och jag vet inte hur många gånger jag varit nära att dratta på ändan! Jag och Charlie har iallafall kämpat oss runt på området så gott vi har kunnat! Idag blev det även lite platsligging utanför ICA medans vi väntade på Daniel, perfekt då det kom väldigt mycket folk! Ett litet tag hade han till och med publik, svansen gick som en propeller men han rörde sig inte en millimeter - duktigt!


Ikväll var det tänkt att jag skulle åkt till Halmstad. Vi har redovisning imorgon och jag ska vara där 08.30 så jag skulle sovit hos Sandra. Men jag är så trött i huvvet att jag inte vågar köra - jag kommer somna direkt... Så nu ska jag gå och lägga mig också får jag gå upp riktigt tidigt imorn och köra istället!

Nu ska trött hövvet ramla i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!