tisdag 11 januari 2011

Fullt ös - medvetslös!

Även den här dagen har gått i ett! Mitt huvud är just nu lika slut som igår...

Efter skolan körde jag till Kungsbacka och outleten Freeport. Där innhandlades -massvis - med hårprodukter. Köpte även en papperskorg till toaletten och nya bordstabletter. Sedan vidare till Jysk där jag köpte en skoskåp.

Sedan hem med alla grejjer och ut på promenad med Charlie. Börjar sedan montera skoskåpet som hade en skit dålig bruksanvisning med massa konstigheter - tur man är smart! Somnar i soffan i 15 min - det behövdes - och äter sedan lunch - typ klockan tre.

Daniel kommer hem och vi kör till tippen med den gamla tv-bänken och annat skräp. Hem igen och tar ut Charlie igen. Går bort till parken och leker agility över en massa bänkar och tränar på inkallning - allt för att han ska få springa av sig - och han hade skit kul! Jag vart iallafall trött då vi sprang i snön i en halv timme - har iofs dålig kondis...

Kommer hem och monterar klart skoskåpet - det blev gör bra - och har precis ätit en tallrik fil!
Daniel har jobbat som attan här hemma ikväll han också och alla lamp-lister sitter nu uppe, lampan över soffbordet är klar, spotlights i badrummet är på plats, nyckelskåpet är uppe och just nu slipar han allt som är spacklat!

Som sagt, vi sitter inte stilla en sekund och trött blir man men det är väldigt tillfredsställande att se vad fint vi får det :)

Nu ska vi snart dimpa i säng! Imorgon blir det Halmstad igen för min del - åka bil, åka bil :)
Måste bara packa inför imorgon, packa upp i badrummet och plocka i köket innan...

OVER AND OUT FRÅN SANNEGÅRDSHAMNEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!