lördag 1 januari 2011

Nyårsfirande!

Dagen började med en lång promenad i Askim innan vi började göra oss fina inför kvällen! Charlie hade fullt upp hela dagen med att leka "den som skrattar först åker ut" med katten Daisy - dom stirrade på varanndra väldigt mycket! Charlie är ju inte van vid katter, men nu är det bara att vänja sig för nu finns det en i släkten :) Vi förbjöd leken "jaga katt" direkt och allt gick hur bra som helst! Dom blev bra vänner och Charlie tyckte det va super spännande :)

Vem skrattar först?

Nu blir det snart en puss!

Vid sex tiden anlände vi hem till Victor och Hanna! Där spenderade vi kvällen och hade jätte roligt! Maten var helt FANTASTISK :) Tapas stod på menyn och jag fick uppleva flera nya smaker som jag gillade, bäst var räkor med bacon! Vi spelade spel, drack champange och firade in det nya året!

Underbara Hanna som var kvällens värdinna :)

Vi fick sätta oss till dukat bord med underbar mat!

Victor, jag, Daniel, Daniel och Sofie!

Vi spelade lite bowling!

Nu väntar vi allihopa på tolvslaget!

Många hundar har ju problem på nyår. Men INTE min hund! Så vad gör han?? Jo, han står och tittar ut genom fönstret på alla rakter :) Dom sköt till och med precis utanför fönstret men det brydde han sig inte om alls! Mammas lille cooling!
Tokigaste hunden i stadá?! Ja, antagligen, men är man bäst så är man!

Imorse sov vi inte så jätte länge faktiskt! Jag och Hanna tog en liten promenad med den lille och sedan bjöds det på frukost! Detta stället var lyxigare att bo på än hotell kan jag lova :)

Vid ett tiden åkte vi tillbaka hem till Halmstad. Och sedan dess har vi rensat, städat och packat i lägenheten - vi flyttar om 6 dagar. Nu har vi precis satt oss i soffan och vi är HELT slut båda två... Inte världens bästa aktivitet på nyårsdagen kanske :) Men skönt att vi fått gjort en massa och det kommer fortsätta hela veckan så det är bara att vänja sig!

Nu blire kvällen!
God natt på er - och hoppas att 2011 blir ett bra år för er alla!

2 kommentarer:

  1. Tack för en underbar kväll! Årlig tradition tycker jag! :D

    Dock måste jag ju påpeka valet av bild; den fulaste på mig av dom alla! Haha ser bedrövig ut! Men men ;)

    Kram på dig! :)/ Hanna

    SvaraRadera
  2. Hanna: Absolut en tradition :) Och du är ju för fan assnygg på bilden, det va ju därför jag valde den!!

    Kram!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!