måndag 31 januari 2011

Jakt på träningscenter

Ikväll har vi varit på Sportlife Lindholmen och provtränat. Vi - både jag och Daniel - ska ta tag i träningen nu och vi vill träna på samma ställe för att kunna peppa varandra! Inom 1,5 km radie finns Sportlife samt Friskis&Svettis.

Sportlife va sådär tyckte jag... Personalen var inte värst serviceinriktad och det var sjukt MYCKET folk - vi var där vid 19.00 -  och gymmet var väldigt litet. Det innehöll väldigt många maskiner men det var så trångt. Fördelen är att dom har de passen jag tycker är roligast, främst då Body Combat som är min absoluta favorit.



Det var iallafall riktigt härligt att få köra igenom kroppen och jag kommer - förhoppningsvis - sova gott inatt! Har ju en del fjärilar i magen inför imorgon :)

Senare i veckan ska vi testa F&S så får vi se vilket vi sedan väljer!
God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!