onsdag 19 januari 2011

Man får göra det bästa av situationen!

Jag har idag försökt leta upp något ställe att träna med Charlie på, skulle vilja få till ett RIKTIGT träningspass då det var evigheter sedan... Har hittat två inomhushallar i GBG och den ena var fullbokad resten av veckan och den andra har jag inte fått tag i än -hoppas hoppas dom har en timme ledigt imorn!

MEN vad gör man då? Jo, man får försöka göra det bästa av situationen!
Hittade lite barmark mellan två hus en bit bort och det fick idag agera appellplan. Körde igenom linförighet, läggandet och ställandet. Leksaken vi hade med fick hoppa in - extrajobb - som apportbock och det gick galant det med!


Det som har fått lida denna vinter är våran platsliggning. Det behöver vi få komma igång med igen, men att lägga honom utomhus är otänkbart - även om det är några plusgrader - för han fryser på två sekunder... Han är en riktig fryslort min lille! Och han HATAR sitt täcke så vi försöker undvika det och ser till att hålla igång när vi är ute istället - täcket åker dock på vid mer än -10!

Nu håller jag tummarna för att Hundstallet Hjärtat hör av sig och säger att jag får låna deras hall imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!