tisdag 24 april 2012

Billdals Park

Ibland kan jag få panik på att bo i stan. Jag fullkomligt älskar skogen och mår så bra när man strosar runt i naturen och det är alldeles TYST! Idag har vi vilodag - alltså ingen hundträning - så vi åkte ut till Billdal för att gå i parken där.

Har aldrig varit där innan, men stället var super fint att promenera i, dock väldigt mycket mindre än jag trodde det skulle vara. Men jag trixade ihop alla vägar lite - både promenad och ridvägar - så vi gick en timme.

Charlie was here!

Ridväg

Dog-modell

 Långa inkallningar upp för backen, den var mycket brantare än det ser ut - var grym intervall-träning.

Älska naturen

2 kommentarer:

  1. Men!!! Nästa gång får ni ju säga till!!!! karro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Meeen Karro, jag var du där en förmiddag! Så jag tänkte att du jobbar :)
      Men vi kan ju åka dit en helg någon gång!

      Radera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!