söndag 1 april 2012

Dagen efter

Jag lever fortfarande i ett totalt lyckorus! Jag kan inte riktigt förstå att det gick så bra som det gjorde igår. Känslan av att ÄNTLIGEN ha lyckats, är så totalt enormt stor för mig. Äntligen har jag fått visa att vi faktiskt KAN!

En grym boost för självförtroendet och ett tydligt besekd på att träningen vi gjort är HELT rätt för oss.

Imorse vaknade jag tyvärr och mådde inte alls bra. Vi var på kalas för Jonas igår kväll och jag frös som attan och var såå trött så vi fick åka hem tidigt. Då trodde jag det berodde på att all nervositet släppt, men tyvärr var så inte fallet. Hostar som attan och har feber idag. Plockade precis ur diskmaskinen och blev andfådd av det, inte så kaxigt!

Men vovven måste få komma ut så imorse tog jag en promenad med Therese och lilla söta Amanda som hon passade.

Det klär dig med hund och barn :)

Den här söndagen var planerad med massvis med saker som skulle fixas. Nu blir det lite problem när jag håller på att svimma så fort jag gör nåt. Men förhoppningsvis är jag snart tillbaka på banan och kan hjälpa min bättre hälft med allt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!