måndag 2 april 2012

Sjuk... igen....

Jaha då var man där igen. Helt däckad och sjuk. Det har varit alldeles för mycket sånt här nu sista tiden och tydligen är min kropp lite vekare än jag trodde. Antagligen är det all influensa på jobbet som min kropp inte klarat att besegra.
Den här gången är det dock värre än tidigare. Jag hostar så jag tror lungorna snart hoppar ur munnen på mig och hög feber gör mig som vanligt svimfärdig av minsta lilla.

Det tråkigaste idag är att vi missar vår agilitykurs - vi missar nästa vecka också pga jobb - och det känns riktigt trist. Det är ju veckans höjdpunkt för oss!

Charlie är som alltid sympati-sjuk med matte. Han har hela dagen legat vid mina fötter i soffan. Och trots bara två 10-minuters rundor håller han sig kolugn och bara accepterar läget. Mammas lille!


Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting och tycka synd om mig själv här i soffan! 

1 kommentar:

  1. Krya på dig! Att vara sjuk är botten, men du har ju som tur är, VÄRLDENS BÄSTA fotvärmare :)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!