torsdag 19 april 2012

Stand Up på Parken

Igår var vi på Parken med Hanna och Viktor där vi åt god mat och såg på Stand Up med Messiah H. Vi fick bordet precis framför scenen och satt ju därmed mitt i blickfånget.

Det va sjukt kul och vi skrattade precis hela tiden! Han improviserade mycket och gjorde narr av publiken, och både jag och Daniel fick oss en del kängor.

Daniel ser tydligen ut som en riktig man och han lurar folk hela dagarna på sitt jobb. Sedan säljer han bara friggebodar eftersom dom BARA kostar 3 miljoner. Sedan borde han bli ihop med Hanna istället :)

Jag ser tydligen ut som en modebloggare som bara äter kiwi hela dagarna, och det här angående kiwi upprepade han typ 10 gånger. Jag är rätt snygg, men inte Hanna Graaf snygg, och han önskar att hans dotter kommer se ut som mig när hon blir stor, MEN hon ska även vara smart... Sedan har jag inga drömmar i livet och det börjar bli dags att bestämma sig nu. Han hakade även upp sig en del på mina gröna byxor :)


Messiah

Viktor, Hanna och Daniel

Han är riktigt rå i sina skämt och man ska inte vara känslig om man går och tittar på den här killen. Ingen utav oss var ett dugg känslig så vi skrattade hur mycket som helst :) Han spelar ju mycket på överklassen och gör narr av alla andra. Riktigt kul och ett bra sätt att spendera en vardagskväll på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!