onsdag 25 april 2012

Tandblekning

Idag har jag varit på Salong Reborn vid Vasaplatsen och blekt mina tänder. Har i många år velat göra det men aldrig kommit till skott. Nu fick jag detta till ett superpris och då slog jag till.

Sandra som gjorde detta på mig var helt UNDERBAR, vilken härlig och proffsig tjej! Drygt en timme tog det hela där jag fick ligga med blekning i 3x10 min under plasmaljus. Jag kände ingenting utan hade bara en avslappnande stund på den sköna sängen, gott nerbäddad i varmt täcke.

Mina tänder blev 6 nyanser ljusare och jag är super nöjd. Jag ser absolut inte ut som Ross i Vänner - tur det ;) - utan tänderna ser bara väldigt mycket fräschare ut!


Jag har även fått möjligheten att ge några av mina vänner möjligheten att göra tandblekning till samma pangpris som jag fick. Ordinarie pris är ca 4900 :-, men nu kan även ni få det för ENDAST 1495 :-.
Ta kontakt med mig om ni är intresserade, så orndar vi det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!