onsdag 18 april 2012

En soft dag - Update kl 17.30

Vi tar det piano idag. Vi har promenerat och promenerat mest hela dagen, helt utan tokryck vilket annars är ett dagligt inslag i vårt liv!


På något konstigt vis har även jag slagit ner på takten idag. Jag som alltid städar, tvättar och grejar så fort jag är ledig har inte gjort ett skit sånt idag. Skjuter det på morgondagen och njuter av dagen istället.

UPDATE kl 17.30 - Det här med soft dag för den lille gick sådär. Myror i brallan skulle man kunna beskriva det :) Så vi gick ut på gräsplan med favvo-kamp-leksaken och körde fritt följ. Jag belönade varenda sväng och helt om där han höll kontakten. Jag har verkligen slarvat där - tack Åsa - men nu vart det stor skillnad. Mitt i fjärren fick vi även sällskap av en golden-hane - en mycket fin sådan - som var leksugen. Jag hann få tag på den lille så det blev inget bus men grym störning då han var lika splittrad som en krossad spegel där ett tag. Goldenkillen var så schysst och la sig ner och rullade sig tio miljoner gånger om ca 20 meter bort. Som sagt, jag är bara glad för störningen :)

2 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!