fredag 13 april 2012

Dag 1, Lydnadsläger

Då har vi haft den första träffen på klubben denna helgen! Idag var det mest teori där vi fick presentera oss för varanndra - verkar vara ett jätte bra gäng - och sedan fick vi lite information. Sedan hade instruktörerna fått dit en av klubbens domare som vi fick möjlighet att ställa frågor till samt att han gick igenom allt han tyckte var viktigt ur regelboken. Jätte intressant och nyttigt!

Vi fick lite fika - hembakat! - och sedan fick vi gå ut en snabbis med hundarna och gå en liten linförighet. För oss gick det riktigt dåligt, men det skiter jag i. Blött gräs och Charlie fastnade i en löptik-doft innan, så han var liksom i en annan galax. Och jag tog inte tag i det, så som vanligt var det mitt fel.
Till morgondagens träning ska jag se till att ha en liten mini-Rose på axeln för så fort jag tänker på denna kvinna och hennes energi så får jag rätt känsla i kroppen. Kan du skapa en liten mini-kopia av dig själv Rose och skicka på posten till Göteborg?! Skämt å sido, imorgon ska jag skärpa mig och se till att vi får ut det allra mesta utav hela dagens träning! Fokus, fokus och åter fokus!!

När jag kom hem hade Daniel ordnat med räkor och havskräftor. Så nu har vi ätit gott och tagit ett glas vin. Det blir nog en tidig kväll så man har energi till allt vi ska göra imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!