fredag 24 augusti 2012

Då var vi på väg!

Har kört ett genrep inför imorgon på gräsplan. Körde igenom alla moment och belönade upp dom rejält, samt fräschade upp min tävlingsbelöning som jag har mellan varje moment. Vi körde ett kort pass, och allt fungerade fint, så vi är iallafall bra förberedda för morgondagen.

Vi övernattar i Karlstad inatt, och åker mot Möklinta tidigt, tidigt imorgon bitti. Att åka så långt - 45 mil enkel väg - för en tävling gör att jag blir så nervös. Man vill ju helst inte misslyckas när man åkt så långt. Men vi kan bara göra vårat bästa, och det kan jag garantera att vi kommer göra.

Sedan var det ju det här med agilityn. Jag glömde visst träna det i veckan, så det blev inte ETT enda pass till. Så med ett träningspass i bagaget ska vi nu köra två klasser imorgon. Det kan nog bli riktigt roligt att se på :) Jag får hoppas på att agilityn bara finns i kroppen på min lille vovve, sedan är det väl bara köra så det ryker, så får vi se om det ryker om RÄTT hinder.

Men nu har vi en tre timmars bilresa framför oss och sedan blir det mys med mamma och pappa ikväll. Så nervositeten får vänta tills imorn!

Update: Det kommer nog ta 3 timmar att ta sig ut ur Göteborg. Om det är kö? ATT det är kö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!