måndag 13 augusti 2012

Sista jobbhelgen är avklarad!

Igår gjorde jag mitt sista arbetspass i Kungsbacka - enligt schema iallafall - och det kändes lite sorgligt faktiskt. Det har varit en sådan rolig sommar och jag har inte ångrat mitt val, att ta ett sommarjobb, överhuvudtaget. Jag är så stolt över mig själv som vågade säga upp mig från mitt tidigare jobb och kasta mig ut i det okända. Det blev en total fullträff! Jag har haft så roligt på jobbet hela sommaren och det är så skönt.

Men nu väntar två veckor av "mellan två jobb" och kanske blir det nåt pass i Kungsbacka, om dom behöver mig. Annars blir det uppladdning inför nya jobbet på vårdcentralen, som jag ser fram emot hur mycket som helst. Sedan är det självklart även lite nervöst med ännu en ny arbetsplats. Det är mycket nytt man ska lära sig och många nya människor man ska lära känna.

Men det allra bästa är att nu ska jag få ett normalt liv! Vanliga arbetstider och alla lediga helger. Så håll i er, nu kanske mina vänner inte behöver planera flera månader i förväg för att kunna umgås med oss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!