fredag 10 augusti 2012

Sista helgen med jobb

Snart dags att dra igång min sista arbetshelg på väldigt länge. Känns väldigt konstigt, men också skönt. Framöver blir det mer rutin i livet och jag tror det kommer passa mig väldigt bra. Det är bara 3 dagar kvar på mitt sommarjobb och det har gått så fort.

I början av sommaren kändes det lite tungt att jag skulle jobba när alla andra skulle vara lediga. Men nu i efterhand kunde jag inte valt en bättre sommar att jobba på! Jag har i princip inte missat någonting, då jag har haft fint flyt och prickat in de få soliga dagarna med ledighet. Det enda vi missat denna sommar är en vecka utomlands, men det får vi ta igen nästa år istället.

Snart drags att dra mot Kungsbacka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!