torsdag 2 augusti 2012

Inleder ledigheten med Uggla

Jag har ordnat och trixat lite på jobbet, så efter dagens avklarade pass är jag nu ledig i HELA 7 dagar. Det mina vänner är SEMESTER och det tillsammans med min bättre hälft. Så vi fick allt ledighet tillsammans denna sommaren tillslut :)

Känns hur gött som helst och jag kommer inleda min semestervecka på ett ypperligt sätt. Ska snart ta bussen in till stan och där väntar en helkväll med restaurang och sedan konsert med Magnus Uggla. Håller tummarna för att vädret vänder, för just nu duggar blixtrarna tätt och regnet öser ner. Men regnkappan är nerpackad så vi ska nog överleva trots lite väta.

Tagga, tagga, tagga :) 

2 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!